//Simple is better

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : Saya bukan nak tolak takdir, saya cuma terkilan dengan awak.


Tagboard
Music here!


cbox code here

Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Tasha Rahman

Alhamdulillah :D
Hey Bloggy ,
Hari niee dh 21ramadhan kan ? Cpat btol masa belalu ,
Dalam 21 hary brpuasaa mcam-mcam brlaku , dan kita harus lalui dngan tabah
dngan iman yg kita adaa ;)
Alhamdulillah saya dh kuat lalui hidup Single ,
dh dua minggu satu hari , Hee .
Dan awak mula sombonk kan ? tp takpee itu yg terbaek utk saya  lupakan awak
wlaupun agak susah .
Saya selalu berdoa supaya saya dapat lupakan awk yg tk berapa pnting dlam hidup sayaa >,<
Dan saya selalu brharap diantara kita tiada dendam , sbab saya tknak musuh ramai-ramai :)

Hari niee 21ogos2011 ,
Nasib sayoo sngat lah malang , cekgu katok paloo sayoo nam buku tebal sbab sayoo silap ambek buku ,
urgggghh , malu laa jhat mg cekgu dof laf depey orey rama daley library .
maem atah paloo aku laa , errrrr ihateyou = = '
ph2 sayoo nyembey maso nog naek tamgo g kelas , sakett sngat :(
paloo sayoo teratok , malu lagi .
hmmm malang molep nasib sayoo ary neh key ?
okay .

   the end ;) byebyee .